پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118524
?? پروژه عمراني در چهارمحال و بختياري افتتاح مي‌شود
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1863

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، قاسم قاسمي در نشست خبري با رسانه‌ها با اشاره به اينکه راه و شهرسازي مهم‌ترين اداره در توسعه استان است، اظهار کرد: اگر زيرساخت‌ها فراهم شود زمينه سرمايه‌گذاري و توسعه استان نيز مهيا مي‌شود.

وي افزود: کل پروژه‌هاي در دست اجراي اين ادراه 322 مورد است که با اعتباري بالغ بر 491 ميليارد تومان در حال اجرا است.

سرپرست ادره کل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري با اشاره به وجود 99 پروژه اجرايي در حوزه مديريت ساخت و توسعه راه‌ها گفت: اين پروژه ها با اعتباري بالغ بر 2850 ميليارد ريال در حال اجراست.

قاسمي خاطرنشان کرد:احداث باند دوم شهرکرد – بروجن لردگان يکي از اين پروژه‌ها بوده که 40 درصد پيشرفت فيزيکي داشته است و از سال 87 در حال اجراست.

وي افزود: احداث باند دوم باغبهادران – رخ – شهرکرد که عمليات اجرايي آن از سال 87 آغاز شده و با پيشرفت فيزيکي 45 درصد در حال انجام است از ديگر پروژه‌هاي در دست اجراي اين اداره کل است.

سرپرست ادره کل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري احداث راه اصلي فارسان – دشتک، احداث محور اردل – دوپلان (گرميزه)، احداث باند دوم شهرکرد – بن – داران، احداث  باند دوم شهرکرد - فارسان – چلگرد، احداث باند دوم سفيد دشت – زرين شهر از ديگر پروژه‌هاي در دست اجراي حوزه مديريت ساخت و توسعه راه‌ها در استان است.

قاسمي تصريح کرد: پروژه احداث راه آهن مبارکه – سفيد دشت – شهرکرد نيز از ديگر پروژه‌هاي اين حوزه است که از سال 91 عمليات اجرايي آن آغاز شد و با پيشرفت فيزيکي 15 درصد درحال اجراست.

وي افزود: اين پروژه با اعتباري معادل 3 هزار ميليارد ريال درحال انجام است که تاکنون 120 ميليارد ريال براي اين پروژه هزينه شده است.

سرپرست ادره کل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري با اشاره به افتتاح 6 پروژه در هفته دولت گفت: احداث باند دوم گندمان – لردگان به طول 10 کيلومتر يا 80 ميليارد ريال اعتبار هزينه يکي از اين پروژه‌هاست.

قاسمي افزود: احداث باند دوم شهرکرد – بروجن به طول 6 کيلومتر با اعتبار 42 ميليارد ريال از ديگر پروژه‌هاي قابل افتتاح در هفته دولت است.

وي ادامه داد: احداث باند دوم سفيد دشت –زرين شهر به طول 6 کيلومتر و نيز احداث باند دوم سورشجان – فارسان به طول 2 کيلومتر از ديگر پروژه‌هاست.

سرپرست ادره کل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري مي‌افزايد: به‌سازي و آسفالت راه‌هاي اصلي به طول 40 کيلومتر با اعتباري معادل 60 ميليارد ريال و به‌سازي و آسفالت راه‌هاي روستايي به طول 30 کيلومتر با اعتباري معادل 50 ميليارد ريال از پروژه‌هاي قابل افتتاح در هفته دولت است.

منبع: تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html